Om mig

Jag är en storstadstant (40+) med en liten hund som ÄNTLIGEN har skaffat mig ett hus på landet. Jag gillar att inreda, både inomhus som utomhus. Kan hantera sekatör, motorsåg och virknål. Och fiffiga lösningar är min specialitet. Men HUR ska jag klara en massa hus och en jätteträdgård?

tisdag 12 juli 2011

Utflykt till Ekerö

Idag skulle vi motionerat - men matte valde att jag skulle vakta gräsmattan - hela förmiddagen.
Sen skulle vi sova middag
Men hallå! Vart tog den där långturen vägen?
Okej - hon hämtade upp 2 människor, som visserligen är helt okej.
Vi gjorde en urtråkig utflykt till en massa öar - inget kul alls.

Det bästa var i slutet på fiket.
Goda bullar och intressant konversation.
Tills en jycke skrämde upp hela fiket.
Honom skällde jag ut för det är ju koppeltvång!
Vad hade han sin människa? Jo - lös å ledig stirrande på en gräsmatta.
En del hundar har noll koll
Pinsamt
Jag hade mina på sina platser - men vad gör de inte för lite kaffe...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar