Om mig

Jag är en storstadstant (40+) med en liten hund som ÄNTLIGEN har skaffat mig ett hus på landet. Jag gillar att inreda, både inomhus som utomhus. Kan hantera sekatör, motorsåg och virknål. Och fiffiga lösningar är min specialitet. Men HUR ska jag klara en massa hus och en jätteträdgård?

fredag 29 juli 2011

snygg tjej...

Min matte blev lugnare igår när vi träffade en av mina tjejer på kvällspromenaden - Cintra.
Har jag tur kommer vi att gå på samma dagis :)
Visst är det en snygg tjej?!


Matte varnade för att jag bits numer när jag hälsar - men det hade hon inte alls behövt.
Cintra är ju i samma storlek som jag och då behöver jag inte inge respekt med en gång.
Jag är lite trött på stora hundar efter slyngeln - jag gillar mer dem i min egen storlek.

Mattarna stod och tjattrade sådär trevligt och Cintra frågade mig hur jag kan få så mycket gott godis?
Hon försökte göra nån konst - att sitta gills sa hon.
Min matte gick på det - haha

I morse kunde jag inte hålla mig - jag hade tjuvätit godis ur en ficka (det där lärde jag mig av Buddy på semestern) på kvällen så jag spydde...
oj vilken fart matte fick för morronpromenaden! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar