Om mig

Jag är en storstadstant (40+) med en liten hund som ÄNTLIGEN har skaffat mig ett hus på landet. Jag gillar att inreda, både inomhus som utomhus. Kan hantera sekatör, motorsåg och virknål. Och fiffiga lösningar är min specialitet. Men HUR ska jag klara en massa hus och en jätteträdgård?

söndag 31 juli 2011

in i rutinerna igen

Matte har fatta att jag är normal...
Alltså får jag leka med små hundar lös
Jag får gå lös och fri på morronpromanden
JAg har sällskap när jag äter

Bästa stället hemma är för övrigt soffan. Den med alla goa filatr.
För att bädda är det bästa jag vet.
Eller ligga raklång ovanpå...


- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

  1. Skönt att du kommit i de normala gängorna igen och att din matte fattar att du är en nästan normal vovve!!!! Du är så himla söt på fotot!!!
    Hälsa matte, Eva

    SvaraRadera