Om mig

Jag är en storstadstant (40+) med en liten hund som ÄNTLIGEN har skaffat mig ett hus på landet. Jag gillar att inreda, både inomhus som utomhus. Kan hantera sekatör, motorsåg och virknål. Och fiffiga lösningar är min specialitet. Men HUR ska jag klara en massa hus och en jätteträdgård?

måndag 18 juli 2011

Semesterfamiljen


Så här ser min semesterfamilj ut... Vi har lärt oss att sitta samtidigt för min matte matar alla med korv då. Det blir dyr semester... Hehe
Slyngeln m vita bröstet, det är valpen 5 mån, en Perro. Tusan va fort han springer å nypa. Han följer mig som en skugga. Jag har inte bestämt om det är bra eller dåligt att vara idol... Grabben till höger, det är Buddy, alltså polaren. Vi får inte en chans att testa musklerna för slyngeln tar all energi. Men vi 2 tävlar om bästa kissmarkeringarna, för sånt förstår sig inte slyngeln sig på än. Det är bara för oss stora fullvuxna hannar...

Idag har jag dessutom badat i havet och lekt m löptiken Molly. Hon blev kär på stört och det var inte utan att det nöp till i hjärtat på mig. Tjejer som springer fort o har vett att leka, såna gillar jag. Fatta att Buddy är avis nu när jag kom hem... Hehe

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar