Om mig

Jag är en storstadstant (40+) med en liten hund som ÄNTLIGEN har skaffat mig ett hus på landet. Jag gillar att inreda, både inomhus som utomhus. Kan hantera sekatör, motorsåg och virknål. Och fiffiga lösningar är min specialitet. Men HUR ska jag klara en massa hus och en jätteträdgård?

lördag 16 juli 2011

Lyxlirare


Jag är på semester och sover i värsta lyxsängen... Matte får vara med, men på en liten kant. Det är bara att putta lite i taget så flyttar hon på sig...
Men eftersom hon lämnade mig här igår har jag hållit koll hela natten på henne. Om jag ligger i armhålan eller på hennes hals, då har jag räknat ut att hon inte smiter igen.

Fast nu har jag ju räknat ut att matte i denna familjen har massa godis när hon ska lära valpen Bamse (=slyngeln) saker. Men , det är mig han lyder, fatta coolt läge!
Buddy, den andra hunden, vi kör m cool respekt oss i mellan. Ingen av oss orkar m något annat för valpen lägger sig i allt. Inte ens morronkissen får jag ha ifred...

Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

  1. Du verkar ha en riktigt mysig semester. Ta väl hand om din matte också! Kram och klapp, Eva

    SvaraRadera
  2. Oh, så gött det där såg ut då!

    SvaraRadera