Om mig

Jag är en storstadstant (40+) med en liten hund som ÄNTLIGEN har skaffat mig ett hus på landet. Jag gillar att inreda, både inomhus som utomhus. Kan hantera sekatör, motorsåg och virknål. Och fiffiga lösningar är min specialitet. Men HUR ska jag klara en massa hus och en jätteträdgård?

onsdag 20 juli 2011

Gone fishing


Att vara på semester är inte lätt... Först passade jag tjejjerna från igår, såg till att de inte drunknade i poolen, men framförallt att de inte åt för mycket kakor o glass. Jag blev proppmätt...

Sen iväg på kalas hos min ex Tintin. Tårt- o kakkalas m barn. Fatta va de slänger på marken. Vi delade upp bordet lika mellan oss, men fatta va mätt jag blev...

Sen var vi bortbjudna på middag hos er riktigt maffig grabb, Simson. Men han gillar mig, men hans katt blev livrädd, även om jag inte ägnade den en blick ens. Sen for vi ut o fiskade, men eftersom Simsons flytväst var för liten fick jag hänga m hans lillmatte D. Coolt. Som ni ser är jag en hejare på att fiska. Blev proppmätt...

Haha, skojade. Fick inte ett dugg!

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar