Om mig

Jag är en storstadstant (40+) med en liten hund som ÄNTLIGEN har skaffat mig ett hus på landet. Jag gillar att inreda, både inomhus som utomhus. Kan hantera sekatör, motorsåg och virknål. Och fiffiga lösningar är min specialitet. Men HUR ska jag klara en massa hus och en jätteträdgård?

onsdag 20 juli 2011

Uppfostra barn är inte det lättaste!


Igår lärde jag de här barnen att gå i koppel, vilken glass som är godast, hur man går på vänster sida, att sitta still vid bordet på kalas för då får du kakor. Så undrar de om jag är van vid så mycket folk som i Alingsås! Hrm, jag har ju flyttat till Stockholm!

Sen skrämde jag deras tvillingar bara med en blick. Kattungen vågade sig inte ens fram och sen pysslade tjejerna m mig. Just det: de fixade gratis hundkex i zoobutiken! Det ska va småtjejer till det :)
- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

  1. Heja Diesel, du är världsbäst!!!!!!!!
    Kram och klapp, Eva

    SvaraRadera