Om mig

Jag är en storstadstant (40+) med en liten hund som ÄNTLIGEN har skaffat mig ett hus på landet. Jag gillar att inreda, både inomhus som utomhus. Kan hantera sekatör, motorsåg och virknål. Och fiffiga lösningar är min specialitet. Men HUR ska jag klara en massa hus och en jätteträdgård?

torsdag 25 augusti 2011

Stilla kväll



Igår var matte trött.
hon sa att hon var liksom trött i huvet efter allt hon tänkt på hela dagen
Så lika vi är! JAg är ju supertrött när jag ska smälta allt...

Det finnj ju ett talesätt - sådan hund sådan matte.
Ikväll knde jag bara inte för at gå in utan ville softa lite innan sängen.
Matte hade samam tanke.
Så satt vi där och tänkte och tittade över nejden
Matte och jag.
Ingen telefon, ingen pinne
Vi satt bara och funderade.
det är skönt ibland.

Sen gick vi in och la oss alldeles tidigt
men vi var ju helt slut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar