Om mig

Jag är en storstadstant (40+) med en liten hund som ÄNTLIGEN har skaffat mig ett hus på landet. Jag gillar att inreda, både inomhus som utomhus. Kan hantera sekatör, motorsåg och virknål. Och fiffiga lösningar är min specialitet. Men HUR ska jag klara en massa hus och en jätteträdgård?

tisdag 9 augusti 2011

ny tjej?

På bilden är Iris matte med också - hon mutar oss med godis...

Jag vet inte om min matte har fattat att HON har kasterat mig?
Alltså skurit bort mina kulor.
det gjorde ont.
Skitont i över en vecka...
Men det är en annan historia.
Nu är det så himla praktiskt när jag sitter :)

Men lite konstigt är det när hon envisas att ta med mig för att träffa snygga tjejer hela tiden...
Igår var det Iris.
En ståtlig tjej på 4 år som gillar lite ruffa tag.
Men jag kunde allt springa ikapp henne..
iallafall i början
Sen började hon gruffa och rulla iväg mig som en boll
förnedrande
Jag blev skitsur

hon ville leka mera
la sig ner, rullade runt, kråmade som bara den
men icke.
jag gillar att ha övertag.

Sen kopplade matte mig.
Hennes matte kopplade henne.
Sen kunde jag nosa bäst jag ville på henne
hehe

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar