Om mig

Jag är en storstadstant (40+) med en liten hund som ÄNTLIGEN har skaffat mig ett hus på landet. Jag gillar att inreda, både inomhus som utomhus. Kan hantera sekatör, motorsåg och virknål. Och fiffiga lösningar är min specialitet. Men HUR ska jag klara en massa hus och en jätteträdgård?

torsdag 4 augusti 2011

Grannsämja?

En av grannarna som varit borta hela sommaren kom just hem...
Jag passade på att ta en tugga när han gick förbi i trappan
Jag måste ju kontrollera att det är han...
tyst tyst var jag så inte matte skulle märka nåt
Men han skvallrade den jäkeln....

Försökte smita ner och sätta mina gaddar i honom en gång till bara för det - men icke
Matte motade bryskt in mig i lägenheten
Nu hjälper det inte att jag ser söt ut vid matbordet
Matte tror jag tigger...

Vi är ju inte direkt såta vänner han och jag
Nu ligger jag och surar vid dörren.
Ska nog klura ut något...
Kissa på hans ben?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar