Om mig

Jag är en storstadstant (40+) med en liten hund som ÄNTLIGEN har skaffat mig ett hus på landet. Jag gillar att inreda, både inomhus som utomhus. Kan hantera sekatör, motorsåg och virknål. Och fiffiga lösningar är min specialitet. Men HUR ska jag klara en massa hus och en jätteträdgård?

torsdag 11 augusti 2011

Gäster

Vi har min favvogäst här, Eva.
Hon är så bra så att i morse skippade jag matte och hennes morrongos
hon är så himla bortskämd av mig med gos och hpn vill bara ha mer.
nej, stackars Eva har bara en katt och en gubbe hemma
Ingen hund längre
Så när jag i flygande fläng rundade hörnet
(matte sprang efter och ropade - nejnej väck henne inte!)
Va Eva redan vaken! Så KUL!!
Matte muttrade lite men sa att hon var glad att jag kunde trivas med nån annan också.
Vad menar hon med det?
Ska jag flytta igen?
Tog igen det när vi sov lunch.
Att sova sked är riktigt gott med matte
Då för en gångs skull ligger hon still...

1 kommentar:

  1. Tusen tack, herr Disel, att jag fick låna din säng. Du är helt underbar för en hundtörstande själ!! I love you!!!! Eva

    OBS: Tror matte är glad att hon får ha dig själv igen. Hoppas vi ses snart igen!!

    SvaraRadera