Om mig

Jag är en storstadstant (40+) med en liten hund som ÄNTLIGEN har skaffat mig ett hus på landet. Jag gillar att inreda, både inomhus som utomhus. Kan hantera sekatör, motorsåg och virknål. Och fiffiga lösningar är min specialitet. Men HUR ska jag klara en massa hus och en jätteträdgård?

torsdag 4 augusti 2011

Min bror Frizze!

Frizze visar mig stallet där det finns massa smarrigt och luktar finfint!

Igår var vi på utflykt igen - till min bror Frizze.
Han är så cool och vi har det riktigt najs och softar gärna på deras terass när det skuttar runt hästar framför oss.
Han bjöd dessutom på hästhovar lagom att gnaga på, god mat i kattens matskål, lite fartfylld lek med hans tjej (hon var så snabb så hon fastnar inte på bild) och hans lillmatte Matilda som är sååå bra att klia mig!
Det stället gillar jag.

Men mattes bror han är så himla bestämd och säger att jag inte får gå in. Matte stängde snällt dörren när hon gick in - men då kom Frizze och jag på att det fanns en bakväg. Snabba som blixten tog vi den vägen och kom glatt viftande till dem. De kunde så klart inte motstå vår charm så jag fick vara kvar i deras hall i alla fall. Tänk vad två svarta charmiga killar kan göra på två principfasta syskon.

Nästa gång lovade Frizze att han kommer till mig.
Undrar vad jag kan bjuda på då?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar