Om mig

Jag är en storstadstant (40+) med en liten hund som ÄNTLIGEN har skaffat mig ett hus på landet. Jag gillar att inreda, både inomhus som utomhus. Kan hantera sekatör, motorsåg och virknål. Och fiffiga lösningar är min specialitet. Men HUR ska jag klara en massa hus och en jätteträdgård?

måndag 20 februari 2012

Men lek med mig!

Idag fick jag en rälig grön groda att leka med
Riktigt festlig faktiskt
Tänk att hon kan vara så påhittig matte...

Det är på kvällen jag vill leka
Jag brukar få igång tanten
men alltså - hur dålig uthållighet har hon?
Jag vill leka mer!

Inte hjälper det att jag lägger mig på hennes täcke
ser riktigt lidande ut
Suckar
Ser ledsen ut
suckar
bara ligger där utan att irritera
Allt för att hon ska leka

Jag behöver lite råd hur jag ska få människan att leka mer!
- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar