Om mig

Jag är en storstadstant (40+) med en liten hund som ÄNTLIGEN har skaffat mig ett hus på landet. Jag gillar att inreda, både inomhus som utomhus. Kan hantera sekatör, motorsåg och virknål. Och fiffiga lösningar är min specialitet. Men HUR ska jag klara en massa hus och en jätteträdgård?

fredag 17 februari 2012

Ska jag diska?

Matte har nog fått spjuck...
Så fort vi har varit ute sätter hon upp mig på diskbänken...
Vad är meningen?
Att jag ska diska?
Hallå- det är bara att sätta ner tallriken på golvet så fixar jag det
Jag vill INTE ha vatten
Vill INTE stå så här högt - jag har ju svindel!

Nähä - var det att hon skulle ha bort snökokor på benen?
Kunde hon inte göra det på golvet?
Att hon har långt ner kan la inte jag hjälpa...
Inte heller att det blir blött och härligt klafsigt.
Hon tvingar på mig kläder - då kan hon ha det klafsigt...
- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar