Om mig

Jag är en storstadstant (40+) med en liten hund som ÄNTLIGEN har skaffat mig ett hus på landet. Jag gillar att inreda, både inomhus som utomhus. Kan hantera sekatör, motorsåg och virknål. Och fiffiga lösningar är min specialitet. Men HUR ska jag klara en massa hus och en jätteträdgård?

tisdag 21 februari 2012

Från sjuk till helt okej

I går mådde jag pyton
Försökte ta över mattes säng, men hon tvingade mig att dela hennes..
I mors vaknade jag med gojs i ögat
Matte såg helt skärrad ut
Så hon gjorde nåt märkligt - stack nåt i rumpan på mig!
Jaja - mig hjälpte det inte mycket
men matte blev lugn och vågade gå till jobbet.
Jag fick min leksak full av godis

Äntligen en dag av lugn och ro
en dag med Max att leka med
Matte kom hem på kvällen, det är då jag lir så där tokigt lycklig
för jag behöver nog vara ifrån henne för att sakna henne lite :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar