Om mig

Jag är en storstadstant (40+) med en liten hund som ÄNTLIGEN har skaffat mig ett hus på landet. Jag gillar att inreda, både inomhus som utomhus. Kan hantera sekatör, motorsåg och virknål. Och fiffiga lösningar är min specialitet. Men HUR ska jag klara en massa hus och en jätteträdgård?

torsdag 29 september 2011

Härliga hösten!

Hösten ger mig spring i benen!!
Ikväll var matte och jag på en härlig höstpromenad
men ojojoj vilken energi jag hade!
det bara ryckte i hela kroppen och jag kände:
Spriiiiing hiiiiit!
Spriiiiing diiiit!
Som jag sprang!
Nästan hela timmen var jag dessutom lös
i skog och på äng
vid vatten och bland husen

Matte hade lilla bollen med
Jag sprang och sprang
Nosade och lekte
Hittade pinnar och sprang
Hoppade och lekte
sprang och sprang
Min energi ville helt enkelt inte ta slut!
Hösten gör så med mig
Och jag älskar det!

Okej
Efteråt var jag helt utslagen i soffan....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar