Om mig

Jag är en storstadstant (40+) med en liten hund som ÄNTLIGEN har skaffat mig ett hus på landet. Jag gillar att inreda, både inomhus som utomhus. Kan hantera sekatör, motorsåg och virknål. Och fiffiga lösningar är min specialitet. Men HUR ska jag klara en massa hus och en jätteträdgård?

fredag 9 september 2011

Nya grannen

Jag har en ny granne
En eurasier

Idag har vi introduserats
Han har fått långa ben
men han fattade snabbt grabben
La sig på första voffet
Han ska jag nog få pli på

Skönt att få en parvel att lära känna från början
för hans företrädare var en ilsk en
jag vet inte vad som tog åt mig när jag såg honom

Värsta rasetiet kom över mig
Men nu har vi bekantat oss och han ifrågasätter inte min gudomlighet.
Najs
Nu är det lugn i Linnéaparken igen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar