Om mig

Jag är en storstadstant (40+) med en liten hund som ÄNTLIGEN har skaffat mig ett hus på landet. Jag gillar att inreda, både inomhus som utomhus. Kan hantera sekatör, motorsåg och virknål. Och fiffiga lösningar är min specialitet. Men HUR ska jag klara en massa hus och en jätteträdgård?

måndag 12 september 2011

Taggad


Häromdagen hittade mate nåt hårt när hon gossade
En TAGG!!
En illa vass tagg satt fast i min rygg!
Det är inte enkelt att få en människa att fatta nåt sånt
Men gossar hon så kanske en har tur å hon märker
Matt gjorde det och förfasade sig
Ovan ser ni bildbeviset

Nu nån vecka efter förfasar sig matte över att jag har ett ärr där taggen satt
nej
jag gnäller inte
jag är en macho hund
Gnäller inte för nåt
men jag klurar ut hur jag ska få människan att göra det jag vill...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar